> Suka sebagai kawan atau suka sebagai kekasih.....

Suka sebagai kawan atau suka sebagai kekasih.....

Posted on Tuesday, March 15, 2011 | No Comments

Assalamualaikum n Evening tu followers2 blog setia n pembaca2 blog yang mulia sekalian..Ok,look at the topic mesti tau dah...pasal cinta...cinta...cinta....x habis2 la kan....adooosshhh....

Ok la..cerita mula camni....aku kenal gurl(nama dirahsiakan ok) ni k...Gurl ni kire rapat jugak la kan ngan aq...So,dah kawan,kawan,kawan....rase lain macam tu memang ade.....pepaham la kan...kalau dh kawan dengan gurl,perasaan suka tu mesti ada....tapi.....adakah aq ni betul2 sesuai ngan dia?..Damn...aq ni x habis2 merendah diri...Agaknya la kan...aq ni memang gagal dalam bercinta la kan....0k,so im a total failure....sedih la aku baaiii....Hurmmmm...rasanya aku perlukan masa untuk muhasabah diri apa salah aku sampai merasakan diri aq ni x sesuai dalam bercinta....

"Ya Allah.kau ampunkan aku jika aku melakukan kesilapan yang nyata,kebinaasaan diri...kau ampunkan aku ya allah...aku memohon kau bukalah pintu hati beliau dan bukalah pintu hati aku untuk berubah...aku bukanlah seorang yang sempurna,selalu melakukan kesilapan,tidak kira kecil atau besar..Ya Allah,sekali lagi aku meminta ampunikan dosa-dosa aku dan rahmati lah kedua ibu-bapa,kawan-kawanku,saudara2 seislamku...Amin ya rabbil alamin.."

Aq rasa aq nak berubah demi masa depan aku...yup,mungkin pintu hati gurl tu akan terbuka akan perubahan aku ni...u all doakan la sekali k....

EXTRA!!

Hikayat Merong Mahawangsa..

0k...memang nasib menyebelahi kiteroang sebab tiket cukup2 untuk 10 orang la kan pada hari Isnin(14/3)...
Mula2 akak tiket cakap show ade kul 6.45(datang punya awal)tapi disebabkan hal mintak student card la kan(pasal harga sstudent murah...heheheh)dapat la tiket kul 4.30 petang...Cerita dia?ayat2 semua mendalam punya...seryes aku cakap KRU Studio memang melakukan a very2 good job dowwhhhh.....Credit to adik beradik Yusry,Norman and Edry sebab buat filem macam ni.....btw,Stephen Rahman Hughes nampak lawak bila cakap melayu...hahahaa..then babak Merong ngan Marcus seryesly macam `GAY...hahahaah jangan salah paham...pepehal my preview of this film..a 7 out of 10 star laa.....(OhMedia! bg 9/10)....U all patut tengok.....the best filem yet after Puteri Gunung Ledang did it to bawak nama Malaysia kat mata dunia..0k,sekian dari saya....Wasalam n sayanora to u all....

Leave a Reply

Faez Story Sdn Bhd la.... Powered by Blogger.

Pages