> Perkara-perkara yang aku buat semasa cuti.....

Perkara-perkara yang aku buat semasa cuti.....

Posted on Monday, March 7, 2011 | No Comments

Waaaaaa.........cuti mid sem ni memag membosankan......kenapa la UniKL x selaraskan cuti sama macam UiTM..
Agak bernasib baik sebab UniKL cakap yang pembelajaran pada Bulan 9 x jadi.......hehehhehee...so selmat la aq yerr....
Then.....aku skrang sedang belajar menggunakan Dslr Nikon D3100 wif my member Aftha.....perghhh aq cakap,memang bessshhhhh laaaa.......tu la yang aku x sesabar nak guna DSLR niiihhhhh.......ok laahhhh berbalik pada cerita aq time cuti sem.....hari2 duk umah makan,tido,makan,tido la yerrr....kalau ade kesempatan nak jalan,aku gune kesempatan tu sebaik2nyer.....yeaaahhhh....itu sebab hari rabu  aq jalan2 kat Times Square ngan mmber2 UniKL aq memandangkan mmber Uitm yang lain x cuti seeemmmm....hahahhaha...so jalan2  la tgk movieeeee....ape citeerrrr Drive Angry..hhahahahaa memang terbaeeekkkk la citer tu..(malangnyer ade potong2 yg mmbuatkan citer tu x besh...).....hahahhahaa..then belilah controller PC....besh la main PES 2011 dalam Sony Vaio aq....hehehhehee

EXTRA!!!

So nikmati la gambar aq tngkap gune DSLR mmber aq k....








So guysss...ni laaaa kerja DSLR NIKON D3100...credit to Aftha Yusha,Zamrin,Aznan.....hahahha..thankss guyysss...

Leave a Reply

Faez Story Sdn Bhd la.... Powered by Blogger.

Pages