> Blog Re-Update

Blog Re-Update

Posted on Monday, April 11, 2011 | No Comments

Ok...dah lama x update blog...maklum laa...tuan punya blog buzy kerja ngan banyak photoshoot ngan Kamera baru dia...heehhehee.....so bermula dari sekarang saya akan rajinkan diri untuk mngupdate blog saya....rasa nye x de pape nak cakap lagi..pasal tetiba nak tulis kat blog ni....DAN,Saya FAEZ LUQMAN BIN TAI PING SILA akan menunggu cnta itu cari saya ok....mikasih...


Ini gambar saya dikala tidak update blog ok.....enjoy!!!!

 Ini kat Kem Who I Am
 Ini kat Putrajaya ok
 Credit to Amirul Razali
 Credit to Shahizan
Depan cermin wif my DSLR

Rasa2 nya ni jer la kot nak ditulis.....papepon blog saya akan sentiasa diupdate...mikasih...Sekian Wasalam...

Leave a Reply

Faez Story Sdn Bhd la.... Powered by Blogger.

Pages